Search
Close this search box.

Het jaar 2016 van Ons Son en Breugel

Het jaar 2016 van Ons Son en Breugel
Foto: Ons Son en Breugel

2016 loopt op zijn eind, tijd om te reflecteren. We pakten de cijfers erbij en maakten de balans op.

Ons Son en Breugel kijkt terug om een heel vruchtbaar jaar. We hebben hard gewerkt om dit jaar nog beter te worden dan vorig jaar. Dit zien we terug in de cijfers: het aantal unieke bezoekers groeide met 24,7% en het aantal gelezen berichten steeg met 50,1% ten opzichte van 2015. 63,3% van de bezoekers kwam via hun mobiele telefoon, 21,9% via een computer en de overige 14,8% via een tablet.

Ook introduceerde Ons Son en Breugel een eigen app. Enkele honderden iOS- en Android gebruikers kijken dagelijks op hun smartphone naar het laatste nieuws uit Son en Breugel. Voor 2017 hebben we hier ook leuke plannen mee, dus zorg dat de app altijd up-to-date is. Heb jij de app nog niet? Download de app dan nu voor iOS of Android.

We lichten een aantal artikelen uit die het afgelopen jaar goed in de smaak vielen bij onze lezers.


Best gelezen algemeen

De lezers van Ons Son en Breugel zijn echte sensatiezoekers. Dat blijkt als we gaan kijken naar het meest gelezen nieuws van 2016.

  1. Auto rijdt tegen gevel La Toscana (25 februari)
  2. Automobilist rijdt door na aanrijding met voetganger (21 november)
  3. Politie zoekt automobilist na tanken zonder betalen (20 mei)

gevel la toscana


Best gelezen per maand

Als we per maand gaan kijken zien we toch een iets ander beeld. Naast sensatie vinden jullie human interest en evenementen ook leuk om te lezen.


Best gelezen via zoekmachines

Natuurlijk kwamen er ook mensen op Ons Son en Breugel terecht via zoekmachines. De meeste zoekopdrachten gingen over evenementen.

  1. Kermis Son en Breugel 2016
  2. Koningsdag 2016 – Centrum
  3. Eigenaars Il Ponte zetten restaurant in de etalage (9 mei 2015)

kermis


Uitgelicht door de redactie

De redactie wil ook nog een paar berichten in het zonnetje zetten waar zij hard aan hebben gewerkt. Zo lanceerde wij onze eigen app voor iOS en Android, viel Son en Breugel ruim 200 kilo af mede dankzij Ons Son en Breugel tijdens de Afvalrace en lanceerde wij het opiniepanel van Son en Breugel: het Son en Breugel Panel.

Na een half jaar hard werken presenteerden alle deelnemers van de Afvalrace zich voor hun vrienden en familie tijdens het feestelijke gala.


Heet nieuws? Stuur de redactie een WhatsApp